ویژه مشاوران تحصیلی

یکشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

برنامه ریزی تحصیلی در محیط های آموزشی

این کتاب به منظور ارتقای سطح آگاهی مشاوران، دانش آموختگان رشته مشاوره و علاقه مندان به امر برنامه ریزی تحصیلی تهیه و تدوین شده است مطالعه این کتاب به مشاوران کمک می کند تا با آگاهی از مفاهیم برنامه ریزی تحصیلی و دریافت مدلی منحصر به فرد، بصورت کاربردی و جامع مراجعان خود را در این زمینه راهنمایی نمایند. عناوین اصلی این کتاب عبارتند از:

غلبه بر اضطراب در محیط های آموزشی

کتاب غلبه بر اضطراب در محیط های آموزشی که ویژه مشاورین طراحی و تدوین شده است به دنبال راهکارهای کاربردی برای غلبه بر این حالت همه گیر است. مهمترین سرفصل هایی که در این کتاب بدان پرداخته شده است عبارتند از:

مدیریت زمان در محیط های آموزشی

کتاب حاضر به مشاوران کمک می کند تا با مهارت ها و اصول مدیریت زمان آشنا شده و بدین ترتیب به افراد کمک کنند تا به بهترین صورت زمان خود را مدیریت نمایند. مطالعه این کتاب علاوه بر مشاوران برای مدیران، والدین و سایر دست اندرکاران آموزش و پرورش و تمام کسانی که به ارزشمندی زمان واقف هستند توصیه می شود. عناوین اصلی که در این کتاب به آنها پرداخته می شود عبارتند از:

مهارت های مطالعه در محیط های آموزشی

کتاب مهارت های مطالعه به گونه ای طراحی و تدوین شده است تا بتواند ضمن آشنایی افراد با مهارت های مطالعه آنها را نسبت به پیش نیازها، ویژگی ها و مدل های مطالعه کارآمد آگاه کند. این کتاب علاوه بر مشاوران کمک کننده تمامی افراد علاقه مند در این زمینه می باشد. سرفصل های اصلی این گتاب عبارتند از:

راهنمای جامع مشاوره تحصیلی (در دست انتشار)

در تهیه کتاب حاضر سعی شده است تا حد ممکن مرجعی جامع برای استفاده مشاورین تحصیلی فراهم آید و در این مسیر کوشیده ایم تمامی نیاز های یک مشاور تحصیلی کارآمد را احصاء نموده و با روش های علمی و به روز پاسخگوی این نیازها باشیم. خوانندگان در این کتاب با این مفاهیم و سر فصل ها آشنا خواهند شد: