09050942046
جشنواره ملی افسران جنگ نرم (اسفند 1394)

جشنواره ملی افسران جنگ نرم (اسفند 1394)

همایش بومی سازی برنامه درسی؛ چیستی و چگونگی (خرداد 1395)

همایش بومی سازی برنامه درسی؛ چیستی و چگونگی (خرداد 1395)

اخبار همایش ها و کارگاه ها

خانه / همایش ها و کارگاه ها / کنفرانس بین‎المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم انسانی و بانکداری اسلامی (اسفند ۱۳۹۴)

کنفرانس بین‎المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم انسانی و بانکداری اسلامی (اسفند ۱۳۹۴)


چهارشنبه , 16 مارس 2016
 


سید محمدرضا موسوی دبیر اجرایی اولین کنفرانس بین‎المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم انسانی و بانکداری اسلامی در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه کنفرانس بین‌المللی «اقتصاد، مدیریت، علوم انسانی و بانکداری اسلامی» برگزار می‌ شود، اظهار کرد: با توجه به توافق با پایگاه  CIVILICA، تمام مقالات پذیرفته شده در این پایگاه نمایه‌سازی می‌ شود.

وی افزود: کنفرانس بین‌الملی اقتصاد، مدیریت، علوم انسانی و بانکداری اسلامی در محورهای اقتصاد، مدیریت، فرهنگی و علوم اجتماعی و سیاست و امنیت، حسابداری و بانکداری برگزار می‌ شود.

دبیر اجرایی با بیان اینکه بیش از ۱۰ محور برای نخستین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد، مدیریت، علوم انسانی و بانکداری اسلامی مشخص شده است، تصریح کرد: این همایش با همکاری دانشگاه پیام نور، مجمع جهانی صلح اسلامی، پژوهشکده پولی و بانکی، انجمن روان‌شناسی تربیتی ایران، انجمن پژوهش ‌های آموزشی ایران، مرکز مطالعات آسیای جنوب غربی، باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی، موسسه فرهنگی هدایت فرهیختگان جوان و سایر مراکز علمی و پژوهشی برگزار می‌ شود.

موسوی خاطرنشان کرد: این کنفرانس با همت و یاری اساتید دانشگاه، مراکز تحقیقاتی، پژوهشگران و صاحب نظران کشور برگزار شد که از حیث موضوع، در نوع خود بی‎نظیر بود.

وی بیان کرد: اعتقاد اصولی ما بر این است که مسائل استان ‎های کشور باید عمدتا توسط خود استان‎‌ها بررسی، شناسایی و حل و فصل شوند که این مهم، اولین و اصلی‎‌ترین هدف این کنفرانس است. بنابراین برگزاری سلسله سمینارهای مذکور، با کمک محققان داخلی و خارجی قطعا می‌ ‎تواند در سهیم کردن استان‏‎‌ها در رشد و توسعه کشور نقش اساسی را ایفا کند.

دبیر اجرایی اولین کنفرانس بین‎المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم انسانی و بانکداری اسلامی اظهار کرد: «اولین کنفرانس بین‎المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم انسانی و بانکداری اسلامی» نیز به دنبال دستیابی به چنین اهدافی برگزار شد.

موسوی افزود: در این راستا، از تمامی اعضای کمیته علمی، داوران، حامیان و دست ‎اندرکاران که در پربار‌تر کردن مقالات این همایش و بالطبع محتوای این مجموعه، نقش مهمی را ایفا نمودند، تشکر و قدردانی می‌ ‎شود.

وی تصریح کرد: رشد و نمو تحلیل سیاسی پژوهشگران در شرایط کنونی کشور و تحولات خاورمیانه و با توجه به تحریم ‌ها و شرایط اقتصادی و مذاکرات هسته ‌ای و فشار رسانه‌ ای قدرت ‌های جهانی برای ارائه راهکارهای مفید و کاربردی برای هرچه بهتر شدن اوضاع اقتصادی و سیاسی کشورمان و بهره‌گیری از تجارب جدید مدیران کشور برای بهتر شدن اوضاع مدیریت کشور برای تاثیرگذاری بر هندسه قدرت نظام جهانی از دیگر اهداف کنفرانس مذکور است.

دبیر اجرایی با بیان اینکه مراکز علمی و پزوهشی مختلف کشور، حامیان علمی کنفرانس بین ‌المللی «اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم انسانی و بانکداری اسلامی» هستند، اضافه کرد: تاکنون ۵۰۰ پژوهشگر و استاد دانشگاه در کنفرانس بین ‌المللی «اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم انسانی و بانکداری اسلامی» شرکت کرده‌اند و ۴۷۰ مقاله اعلام وصول شده است.

کنفرانس مذکور با حضور مسئولین مطرح کشور اعم از سید نظام الدین موسوی (مدیرعامل خبرگزاری فارس)، سردار حسین بهشتی (رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور)، حجت الاسلام والمسلمین فقیه (عضو شورای فقهی پول و اعتبار)، پروفسور بن رشید از دانشگاه سوربن فرانسه و سایر پژوهشگران و اساتید کشور حضور داشتند و به ارائه سخنرانی پرداختند.

 







   نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha