09050942046
کارگاه آموزشی مهارت های  مشاوره انتخاب رشته کنکور(ویژه ی کلیه علاقه مندان و مشاوران )

کارگاه آموزشی مهارت های مشاوره انتخاب رشته کنکور(ویژه ی کلیه علاقه مندان و مشاوران )

برگزاری دو کارگاه توسط اساتید و پژوهشگران مؤسسه فرهیختگان جوان در همایش مدرسه


چهارشنبه , 11 ژانویه 2017
 


در حاشیه اولین همایش روان شناسی مدرسه دو گارگاه علمی با موضوع هدایت شغلی-تحصیلی (سامانه هشت) و سامانه مدیریت یکپارچه مدارس (سمیم) برگزار گردید. دکتر هزاره (پژوهش گر مؤسسه) در کارگاه معرفی سامانه هشت به تشریح سامانه هشت پرداخت. وی افزود سامانه هشت یکی از مهمترین و جامع ترین سامانه های موجود در کشور می باشد که به موضوع هدایت شغلی-تحصیلی پرداخته است. دکتر هزاره به عنوان یکی از پژوهشگران مؤسسه، نقاط قوت سامانه هشت را علمی بودن، تحت وب بودن و مبتنی بر رشته ها و مشاغل روز کشور معرفی کردند. وی افزود بیش از ۱۰۰ پژوهشگر در طول ۶ سال مشغول طراحی و تولید سامانه هشت بوده اند.

دومین گارگاه جانبی مؤسسه در این همایش با موضوع تبیین ضرورت و مبانی نظری سامانه های مدیریت یکپارچه مدارس برگزار گردید. طی این کارگاه نرم افزار سمیم به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای هوشمندسازی مدارس مورد بررسی و بحث و نظر قرار گرفت. این کارگاه توسط جناب آقایان طوفانی نژاد و آسیابان ارائه شد.

آقای آسیابان در ابتدا به کارکرد سمیم در مدارس پرداخت و در ادامه ماژول ها و بخش های مختلف نرم افزار سمیم را معرفی کرد. وی ضمن اشاره به یاری رساندن این نرم افزار به مجموعه آموزشی مدارس در مدیریت مدرسه، سمیم را به عنوان پیشرو ترین نرم افزار در برگزاری آزمون های آنلاین نام برد.







   نظر خود را ارسال کنید

 * 
 * 
 * 
تصویر امنیتی :  *  captcha